Wednesday, April 4, 2012


TAK sangke kan sepupu yang aku sygg selame nie boleh tipu aku, selame nie aku angap dye tak de pape nan my dear rupa nye kau da mula SUKA kan my dear , aku nak tanye kau kenapa kau boleh TIPU perasaan kau ? knape kau tak cakap dari dulu yang kau suka kat dye. npe wey seyez wey aku terkilan bila dapat taw yang kau da SYG kat dye! aku tak sangke yang kau cam tu wey. aku btul-2 sedih dengan perangai kau wey. aku fikir bende-2 cam nie tak kan belaku tapi di sebalik nye. hhmm hanye tuhan je la yang taw! mula-2 aku dapat taw tu aku btul-2 rase da benci kat kau, tapi aku fikir-2 balik wat pe aku bnci kau sedangkan kau tak besalah pon nan aku. dan wat pe aku benci kau sbb seorang lelaki. hmm tapi kau kena ingat gak wey, aku da mula SYG Aiman tu. aku da mula CINTA kan dye, aku tak mahu kehilangan dye wey... ingat tu wey aku tak na semua tu berulang lagi. sbb aku da tak sangup menangiz bb laki wey.aku harap kau dapat faham perasaan aku nie wey !hhhmm kau da janji nan aku yang kau tak kan wat aku kecewa, dan aku da janji nan kau yang aku tak akan menyebut pekataan PUTUS pada nye. ye wey aku JANJI tak akan ckp pktaan clsh ! bb aku syg dye n kau aku tak kan wat keje bOdo wey !hhm #aku tak de mood# kboi-

No comments:

Post a Comment