Wednesday, December 14, 2011


1 ari aku jadi budak2..hhhaa mien TEPOK amai2,,ABC,,n cam2 ag arhh..hhheee at tepi longkang ag uh..ngan zyra cm budak bodoh je tdy,,hhhaaa... nth ppe la aku nie,maklum arhh orang tengah BOSAN cam tue la perangai dy... na kua money tak do plk,,eemmm so bosan yo !!dok umh,,makan tido makan tido je..hhuu lamo2 badan p0n kembang hhhaaa (: hhuu,,cuti nie tak de bende yang boleh di bat langsong,, yg taw hnye makan pas uh tido..eemm bosan bosan bosan !!!aku na g kolh laa,,mls dok umh nie lme2,,dok umh da cm orng gilo da nie...eeeeeeeeemmmm,, hubby aku plk tk ane la p0ie la nie da la aku RINDU SETENGAH MATI nie...hhmmm.... slalu law aku bosan hubby aku alwys ado p kli nie aku sowng2 jee.. SUMPAH aku bosan tmpe dy... law boley an aku na dy slalu di pandangan mati aku nie !!ape ag ea na cerite at cinie ??eemm nth la.. so godbye la okey !!

No comments:

Post a Comment